Monday, February 22, 2010

PELUANG YANG BESAR ITU DATANG SECARA TIBA-TIBA..






























Sekadar renungan, cuba kita fikir bersama...

Katalah anda semua mampu menyimpan RM1000.00 sebulan daripada gaji anda dan isteri. Untuk mendapat RM500,000.00 (lima ratus ribu) untuk masa pencen anda, anda memerlukan 500 bulan, bersamaan 500/12 bulan= 41 tahun 8 bulan. FUHHYOO !!! kena tunggu 41 tahun!.Siapa yang sanggup kerja sampai umur 65 tahun. Kalau sanggup, boleh la cuba...

TETAPI....


Kini... dengan hanya bermodalkan RM200 sahaja, anda boleh beli 10,000 Dinar Iraq ini. Jadi kita sama-sama simpan di rumah/peti besi/bawah katil dsb (pastikan selamat) dan kita TUNGGU SEHINGGA NILAI DINAR IRAQ diapungkan. Tak kisah lah, setahun atau 2 tahun dari sekarang . Kata lah paling lambat pun 3 tahun, nilai dinar naik jadi USD0.30, jadi nilai RM200 yang anda beli untuk 10,000 Dinar tadi, ia akan bertukar nilai menjadi RM10,000. Bayangkan pula jika anda beli dengan bermodalkan RM1000 untuk 50,000 Dinar akan menjadi RM50,000. Banyak tu beb..Kira okay la tu..

Nak kumpul RM50,000 bukan mudah?Anda kena simpan RM1000 tiap-tipa bulan, kena tunggu sampai 50 Bulan baru dapat..Alternatif lain? Belilah dinar iraq dengan hanya kos RM200 untuk 10,000 Dinar. Lepas tu simpan baik-baik wang dinar tu..Jadi mana satu pilihan anda?Belilah sebanyak mungkin Dinar,ikut kemampuan anda.Jangan sampai berhutang sudah! Tepuk dada tengok dompet anda..

Marilah kita sama-sama rebut PELUANG ni,sementara dinar masih mahu dijual oleh penyimpan dinar. Bila dah diapung atau diniagakan di tukaran matawang antarabangsa, masa tu dah terlewat dah!! Ada duit nak beli pun tak guna! Tak ada siapa nak jual lagi..Jika ada rezeki, dinar naik jadi USD0.30 pun> 10,000 DINAR yang anda beli dengan harga RM200 sekarang, akan jadi RM10,000 ,WOW!!! Tapi jika anda mahu jadi pemerhati sahaja.. tidak mengapa..
Siapa cepat dia dapat!!!Jangan pula nanti, tiba-tiba anda terfikir nak beli dinar iraq..tapi stok kat sini dah habis..Masa tu jangan gigit jari dah ler..

1 comment: